قرارگاه پدافند هوایی در خط مقدم دفاع از کشور قرار دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

قرارگاه پدافند هوایی در خط مقدم دفاع از کشور قرار دارد

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: این قرارگاه در خط مقدم دفاع هوایی و حفاظت از مرزهای کشورمان قرار دارد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) صبح امروز در مراسم تجدید میثاق با امام راحل(ره) گفت: امروز باید گام‌ها را برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب مستحکم‌تر برداشت.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری جانشین بر حق حضرت امام(ره) در مسیر نورانی آن عزیز سفر کرده گام‌های محکمی برمی‌دارد، افزود: انقلاب ما با هدایت‌گری‌های امام راحل به پیروزی رسید و با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری تثبیت شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: امام راحل در دفاع مقدس هشت سال خون دل خورد؛ اما نگذاشت تا به منافع مسلمین خدشه‌ای وارد شود.

امیر اسماعیلی افزود: در دنیا خیلی‌ها از اسلام دم می‌زنند؛ اما اسلام شان با ظلم و خون‌ریزی همراه است؛ این در حالی است که اسلام ما اسلام خون‌خواهی و مقابله با ظلم است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ادامه داد: کشورهایی که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند بر ملت‌ها و بشریت ظلم می‌کنند؛ اما رویه جمهوری اسلامی به نحوی است که همچنان با ظلم می‌ستیزد و زیر بار زور هم نمی‌رود.

امیر اسماعیلی بیعت با امام(ره) را به معنای ظلم نکردن، متعهد بودن و یاری رساندن به مستضعفین دانست و گفت: همان‌طور که امام(ره) گفتند اسلام بدون روحانیت رفتن به قهقرا است؛ چون اگر ملت‌های مسلمان در جریان بیداری اسلامی، از رهبری دینی بهره‌مند می‌شدند، امروز پیروز میدان نبرد با ظلم و استکبار بودند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا